blowing snowflakes

Wednesday, December 21, 2011

walau apa pun keputusannya aku tetap bersyukur dan redha dan ALHAMDULILLAH !! terima dengan hati terbuka dan lapang dada

~assalammualaikum~

hari ni 22.12.11 kan..hari yang paling bersejarah dalam hidup aku sebagai seorang murid tingkatan 3...hari ni aku amek result pmr!! aku takut,berdebar,seram sejuk blablabla etcetcetc..macam-macam perasaan bercampur-baur...sebelum pergi amek tu aku nak sarapan pun tak selera tau...betapa gementar,berdebar dan takutnya aku!! sebab aku dah tiga kali mimpi pasal result pmr aku...perghhhhh gila seram wei!!

yelahkan..aku ni belajar pun tak adalah serius sangat..tak adalah main-main sangat... apa kata lagu itu.. yang sedang-sedang saja..hah!! macam tu ler!!

masa exam pulak demam on off on off...kejap ada kejap takder...aku siap bawak bekal panadol sepapan lagi tau..hari first exam hujan pulak tuh...bukan main semangat aku...telan dua biji panadol sekali gus..nak kesan effective dan pantaslah konon...hah kau!! otak aku terus blank!!

jadi aku agak takut jugak dengan paper agama aku!! paper geografi pun takut gak!!

tapi apa pun yang aku dapat aku terima dengan hati yang terbuka...aku tahu dan org sekeliling aku pun tahu yang aku da berusaha dan dah buat yang terbaik...

sooooooooo... no matter wut i got on my exam result..dorang terima je!!

nak tahu aku dapat berapa?? urmmmm....tak payah tahulah yang penting keputusan aku past dgn flying colours!!!

okey so tengoklah gambar-gambar detik manis ini!!















with dleen!!! time ni da amek sijil and slip!!


















sorry gambar kabur!!! malas nak shot lagi sekali







so yeah!! we did it!! LOLOLOLOLOL

#thanks to my family,teachers,friends and all yang support me and teach me very well!!

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...