blowing snowflakes

Monday, December 26, 2011

Segmen : Kenapa Saya Bikin Blog? by Cik Eiyra


~assalammualaikum~

selamat pagi...amboi aku pepagi rabun lagi da update belogs yo..hehehe...takderlah...sesaje sebab tatau nak buat apa..aceh ayat kaver...padahal banyak kerja...

aku join segmen ni...korang nak join pun bolehlah..sila-sila...

tajuk die unik..kenapa saya bikin blog...urm tanya diri sendiri sekejap..

5jam kemudian....

amboi..lama seh menenung diri sendiri..sebenarnya bukan menenung pikir..tapi teman mama shopping..aceceh aku!!

okey seba-sebab kenapa aku buat blog...yang pertama aku ni bukan rajin sangat nak menulis diari..soo blog ni aku jdkan diari aku..sebab menaip lg best dri menulis...yedokkk..yekan ajelah..

sebab yang kedua...aku tengok semua orang buat blog.aku pun sibuk-sibuk nak buat blog..gedik ler katakan...

sebab yang ketiga...aku suka menaip dan membebel..jadi dengan adanya aku boleh buat dua benda feveret aku ni...aku boleh menaip sepanjang mana yang aku suka and aku boleh silent bebel!!! hikhok!!

okey itu ajelah aku rasa sebab aku ada blog ini...

so aku tag 3 orang rakan blogger aku







1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...