blowing snowflakes

Wednesday, December 7, 2011

PUSS IN BOOTS!! 10 STARS!!

~assalammualaikum~

sekarang movie hits dekat cinema ap eik?? woo woo pergh pergh!! berduyun tiba!! jawab OMBAK RINDU!!! OMBAK RINDU!!! OMBAK RINDU!!! tetiba terselit aku jawab PUSS IN BOOTS!!! semua pandang pelik!! bisik halus mulai kedengaran "die ni datang dari planet mana?? apa die jawab?? puss in boots?? cerita apa tu?? bedtime story ke??" ada pulak yang kepal-kepal penumbuk..time tu menyesal gegila lah jawab PUSS IN BOOTS...macam nak lempang-lempang je mulut ni kasi jadi lempeng... semua da kerumun aku!! siap dengan kayu besbol,kayu golf,kayu hoki,rotan cikgu disiplin sekolah aku *rotan paling azimat dan digeruni ramai*,ada yang dengan penumbuk,penampaq,yang dah siap angkaki pun ada,,, time tu aku apa lagi!! macam nak lari tapi kaki ni macam kejang tak gerak tetiber... nak menangis air mata macam tak nak keluar...konon terror gilalah tu tak keluaq air mata..padahal kaki da gigil..dada macam nak meletup!! tapi bila fikir-fikir balik..betul apa jawapan aku!! PUSS IN BOOTS hits movie jugak..asal nak tengok je penuh nak tengok je penuh...kalau tak hits tak penuhkan...hehehehe..jadi dengan beraninya aku menegakkan kebenaran!! bukan tegakkan benang yang basah ye... "eh jap-jap..yang korang nak hangin satu kampung ni kenapa..betullah jawapan saya tadi..PUSS IN BOOTS pun hits jugek..tak puas hati ke?? cuba tanya akak jaga kaunter tu ada lagi tak tiket wayang PUSS IN BOOTS.." adalah seorang mamat ni pergi tanya akak tu geleng kepal lelaju-laju... hah bengang-bengang...semua yang pegang barang berbahaya dah jatuhkan marah diorang..semua tunduk dekat aku..aceceh tetibe rase macam queen pulak.... ada pulak yang bunyi "terrorlah die ni..semua sibuk dengan OMBAK RINDU..die pulak tahu hits movie PUSS IN BOOTS..terbaik!!" kembang kuncup hidung aku bila dengar...dengan langkah bangga aku pun masuk panggung..hehehhee

hehehhe.. tengah sedap-sedap gelak..tetibe ada orang tegur "tak tidur lagi..dah pukul 12.00 dah ni" suara daddy bergema di gegendang telinga aku...hissshhhh poto line betul dady aku..baru je feeling-feeling star sikit!! ekekeh...korang yang baca intro entri ni mesti dah pening-pening kan... apalah yang si aein ni merepek kali ni!! well well well..hobi aku kan..di setiap entri aku merepek bagai..macam tak biaso jer!!! ekekeh... okay-okay..kita mula bercerita yer!!

hari ni hari rabukan..aku ni memalas nak buat wordless wednesday sebab hari ni aku kepoh sikit so tak payah buatlah..ehehehe...hari ni aku dengan abang kakak adik dan family pakcik aku pergi cinema tengok cite PUSS IN BOOTS(pib)!!! wahhh wahhh wahhh betapa keterujaan melanda diriku!! cerita dia suweetttt sesangat!! best gegila!!!

pib ni die ala-ala shrek lah..die roll sekali beberapa bedtime story jadi movie...macam shrek ada ginger breadman, prince charming,fairy godmother,three blind mice blabla etcetc..hah samalah ni!! pib die role sekali dgn cite humpty dumpty,jack and the beanstalk and of coz puss in boots sendiri kanzzz...

nak tengok gambar kucing ganas ni tak?? jom usha sikit...tekan tekan..








comel gila kanzzz!! mata gila besor..nak boleh?? aceceh!! tapi memang comel..time ni semua orang... bunyi cengginih "ohhhh" perghhh tergoda siot!!!









hahhhhhhhh......yang ni baru nampak macam ganas sikit kanzzz....ooooo tatut titew!! *ok enough guna ayat gediksss*

#yang belum tengok..sila dapat tiket anda segera..pastikan 3D!! ohh tolong tolong klik2 yeah yeah yang ni jugekss klik please..oh oh belum habish lagi..tolong yang ni pulekss..woot woot ini ini
okey..thnks yah!!..oohh oohh anyway tolong klik iklan makcik nuff sekali yer..terimas bebanyak!! if nak aku hit back..just comment okeng!!

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...