blowing snowflakes

Monday, October 31, 2011

JANGAN BUAT AKU MENAnGIS BOLEH TAK!!

~assalammualaikum~

aku ini asyik menangis aje tau!! SEBAB KAU!! mata aku dah macam apa!!! naik sembab-sembab!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..........sikit-sikit nangis!! naik gila aku!! semuanya berpunca daripada kau..kau..kau.. wahhh..wah....sedap suke kau ajekan nak buat aku menangis melalak ini!! aku dah lama tak nangis tau!! dah 2 kali kau buat aku nangis!!! BENCI!!!!


WAH...mesti ada yang tertanya-tanyakan siapalah agaknya yang buat aku nangiskan..erm..siapalah agaknya yang gatal sgt tu buat aku menangis..mesti korang da agak-agak....jawapan klise korang mesti macam ini "kalau tak mak n ayh die gaduh..mesti adik-beradik die buli die." "mungkin boyfie die kut..ada marka lain..biaselah lelaki ini cpl pun nak penuhkan kuota 4 tuh" "kucing die mati kut kena langgar kereta sorong." "bff die pindah agaknya. balik nepal (ini teruk)." "die gaduh dgn bff die kut."

wooopppppsssss...brek sekejap!! banyak sgt tuh..hehehe...semuanya SALAH!! sila menangis untuk diri sendiri..join aku menangis sama!! semua insan di atas tiada kaitan..

-mak dan ayah aku mana pernah gaduh soo salahlah ye
-adik-beradik aku sayang akulah..mana dorang sanggup nak buli aku makanya sekali lagi salah
-boyfriend? aku mmg ad banyak kwn lelaki tp yg special x der so kalau gaduh dgn boyfriend yg x special tu x der mknenyer aku nk nangis..gelak lagi ada..sekali lagi salah..
-kucing? hello kucing aku hidup lagi sihat walafiat lagi..tetttt salah
-AKU TAKDA BFF FROM NEPAL!!
-gaduh dgn bff sampai nangis?? wah dahsyat bebeno..x pernahnya..salah lagi..

hahahaha....semuanya salah..jangan garu kepala lagi..sebab aku akan bgthu jugak kenapa aku nangis..sila teruskan membaca...scroll down lagi..banyak lagi ini!!






















inilah jawapannya...novel DOKTOR CINTA karya DYADILA.. novel ni betul-betul buat nafas aku tersekat okey!! baca sikit nangis..baca lagi sikit nangis!! masuk ini dah dua kali aku nangis!! banyak sangat adegan-adegan yang menyentuh hati aku yang semualadi sememangnya sensitif...tapi aku suka baca novel yang boleh buat aku nangis,ketawa senyum sorang-sorang macam org gila terlepas TANJUNG RAMBUTAN..kebanyakan novel yang aku beli ke pinjam ke mampu buat air mata jernih aku yang berharga sangat ini menitis meleleh!! memang tak tahan woo..sebaik x der sapa nampak..kalau tak..mahunya kena bahan..nak-nak kalau abang ke kakak aku nampak..aduh!! malu woo kalau kena bahan dgn dorang..novel ni mmg bestlah!! lengkap pakej yg aku tetapkan!! novel ni buat aku gelak!!menangis!!senyum!!marah!! semua ada..mmg superlah!! TAHNIAH KEPADA DYADILA!! dia berjaya menghasilkan novel yang cukup berkualiti!! korang semua yang kaki novel..belilah!! sure tak menyesal punye!!

~assalammualaikum~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...