blowing snowflakes

Sunday, October 16, 2011

blog ini dah kenapa

~assalammualaikum~

hah tajuk aje dah jelas yg aein nak story pasal blog kan..bukan nak buruk-burukkan mana-mana blog..don't worry yah stalker..aku tahu korangkan memang..datang blog ni then stalklah segala haram kejadah yang aku post dalam ni..aku tak kisahlah..atleast korang kena baca panjang2 kan utk reveal the real story..ermmm...aku nak cite pasal blog aku ni..haiyoo..apa nak jadi nih..mcm hantulah blog ni..suke-suki mak die aje..nak tukar header..tak pasal terkeluar ayat yang panjang mantera hikmat keturunan ke-7 tuhkan..aku ni pulak malas nak betulkan blog aku ni..karang nak betulkan satu..yang satu pulak buat hal..tak pasal kena change total..dari atas ke bawah..kang melecun sangat blog aku ni..susah pulakkan..ramai pulak yang meminang blog aku..haishhhh~~ macam hape dah..aku pun da garu kepala..malaslah! so korang yang open this blog.. xyah peliklah eh kalau tetiber header aku jadi macam tu..sebab die yang nak jadi macam tuh..hihihi..#taknakngakusalahsendiri..

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...