blowing snowflakes

Friday, August 26, 2011

setiap hari aku makan hari dengan kau tahu tak!!

~assalammualaikum~

SETIAP HARI AKU MAKAN HATI DENGAN KAU..SETIAP HARI..KAU TAHU TAK..aku tengah geram habis dengan kau ni!! rasa macam nak lempang-lempang kau!! tendang sampai kau senak perut!! setiap hari..everyday!! kecuali sabtu dan ahad..sebab tak sekolah!! kalau sekolah jugak agaknyer memang seminggulah kau sakitkan hati aku!! apa kau puas hati ke dapat sakitkan hati aku? aku ni makan hati dengan kau..aku senyapkan aja... kata sayang kat aku..tapi setiap hari kau buat hal dengan aku!! rasa macam nak cincang-cincang aja kau.. kau kalau aku yang salah bukan main melenting lagi!! tapi kalau kau yang buat salah aku melenting kau kata aku ni suka cari gaduh dengan kau!! apa kes lah!! eh, kau tahu tak? kau tak tahukan? ha!! biar aku bagitahu yang aku ni tengah menggeram dengan kau!! aku tengah sedih,kecewa,makan hati,sakit hati dengan kau!!!! argh!!! TAPI... aku sayang kau..kalau tak ad kau..aku sunyi..tak ad siapa yang nak gaduh dengan aku..tak ad siapa nak bergurau dengan aku..dengan kau aku menangis,sakit hati,merajuk..dengan kau jugak aku gembira ketawa..sebab..kau suka pujuk aku bila aku merajuk..dan..kau tak kisah pun kalau aku nak pukul kau ke..tarik rambut kau ke..kau berserah aj..tu yang aku suka kau..even setiap hari kita bergaduh..tapi setiap hari jugak kita baik..ketawa macam nak apa..aku rindulah dengan kau!! cuti seminggu ni..tak ad siapa aku nak bergaduh!!!

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...