blowing snowflakes

Friday, August 5, 2011

amirul shafiq


-assalammualaikum-

apa khabar? sihat? puasa macam mana? cukup tak dalam 6 hari ni...tak sedar..da 6 hari da puasa..kui-kui...hehehe...cerita lg pasal amirul shafiq ni..ari tu da cerita..kali ni cerita lagi...herm..nak buat mcm mana..dia ni kan sayang saya..mestilah banyak cerita dia dgn saya..kan...ok2..jgn banyak bebel...teruskan kpd penceritaan..ceritanya begini...once upon a time..ada mcm cinderella punye starting x? hehehe..ok..serius..start dia mcm ni...
masa tu dlm kelas time pj..cikgu fadli (cikgu pj student lelaki kelas 3mk n 3a) x dtg..jd cikgu fariha relief cikgu fadli...dia pun bg arhn.."pelajar 3mk masuk kelas 3 mk..pelajar 3a masuk kelas 3a..kita belajar mathematics" ha...kan...dedejut tak? takkanlah puasa aj terus nak tukar pj jd math pulak...BORING!! itu yg kiteorg fikir...saya pun teruslah naik kelas...shafiq jalan sekali..well kita jalan berdua-duaan..then geng-geng dia from 3a (mmg semuanyer kelas 3a except wan je sesat 3 mk) bising mcm ni.."apit lupe kwn seyh!!" shouting like monyet kut..huishh mcm org x puasa to much energy to shout loud..then apit sengih-sengih kat saya..dia pun turn around balik..oh no!! dia nak jln dgn geng dia yg entah abad bila nak naik kelas..saya terus berdiri sebelah dia pandang mcm nak mkn..cuz bila-bila masa i will explode if dia naik kelas dgn friends die..haha..control sgt ta? sbnrnya ta..marah pun sbb nnt dia lmbt msuk kls n tertinggal pelajaran plus selalu naik kelas mmg dgn dia..so marah bersebablahkan.. then saya teruslah tarik beg dia n say like this "da tade naik sekali.." dia pun menyerahlah pd takdir..haha..n friends dia meneruskan adegan bising dgn dialog yg sama..WHO CARES WITH THE DIALOGUE..tetiba ada org menangis..nak tahu siapa? NAZ!! dia menangis n say like this.."na sampai hati kau tinggalkan aku" saya pun ap lg..nak turun balik mls..terus je nmpk wan n ckp kat wan pujuk naz..naik sesama naz...saya pun meneruskan pendakian tangga yg tinggi gila tuh bersama apit...sampai kelas..saya terus pergi tempat saya..dia balik tempat dia..then kena bebel dgn naz..tadah ajelah..da salahkan..then cikgu bg kertas gerak gempur hri tuh..i get 55/60..bangga giler kot..haha..then peg lah jumpa teacher sbb nak solution utk question yg slh tiu..tetiba kena mrh dgn apit.. terus hilang mood...tp sbr aj dlu..x merajuk lg just mood lri sikit...then lepas rehat time sc..satu masa aj..so turun kelas 3b sbb malas nak pakai makmal..just 30 min only kut..then apit n wan ddk blkng meja saya n naz...apit ad pgg stu gmbr bdk taw..tak tahu siapa..naz nak tgk..dia pun mintaklah apit..then apit mrh dia..so saya pun mintaklah...ckplah dgn dia..tetiba dia mrh saya..suruh pndng dpn..ok fine! da kena mrh x tntu psl..saya pun terus pndng dpn x nx pndng blkng lngsung...apit pun takutlah...gigilsatu bdn..well sayang dia merajukkan...dia pun saylah sorry banyak kali..pnggil syglah..goyangkan kerusi tulah..tapi sbb saya mmg tgh merajuk habis..so biarkan aj ap dia buat..dia pas kat naz suruh ckp kat saya..saya x syg dia ke? ya well..i dun careslah..aku tgh mrh tahu tak!! tak tahu nak buat berbual dgn zaimah kat sblh sbb naz sibuk berbual dgn apit..tetiba apit nyanyi lagu jiwang-jiwang..zai tegurlah "wei husband kau nyanyi lagu utk kau tuh" tp saya wat dang aj..buat tak dgr mls nak lyn..smpai balik saya terus kan sesi merajuk saya..hikhik pdn dgn muka dia..lain kali buat org marah lg..tahu takut...kita tgk isnin nnt dia nak buat ap..haha...tapi saya dah buat kat status fb yg sayadah pun maafkan dia..mana boleh merajuk lama-lama..nnt kena tinggal..hahaha..

oklah sampai sini saja cerita saya yg pnjng lebar ni..

-assalammualaikum-



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...