blowing snowflakes

Saturday, July 23, 2011

MOHD AMIRUL SHAFIQ

~ASSALAMMUALAIKUM~

rasa macam da lama aj x update blog ni..okei-okei..ari ni aku update blog dengan cerita yang hot gilerlah..baru keluar ketuhar (ayat skema)..story dia mcm ni..aku ada bff nama dia mohd amirul shafiq bin nur hashim..full beb aku bg..x der short-short ni..aku suka kwn dgn dia ni..dia ni pentol,sengal,lawak dan kekadang kejam yg teramat sgt..tp hati dia pergh baik giler n ad tmn beb..bukan bole kena gertak sgt..nnt touching lebih-lebih..mulalah buat drama free dlm kelas tuh..tp otak die mmg sengetlah..ting-tong mcm kami-kami jugak..die ni leadership dlm kelas(abglonglah konon..sebab lahir paling awl..2.1.96)..ketua segala setan pun ye jugak..kalau nak buat kerja jahat paslah kat dia..sure dia bole punya..idea pun mesti meletup beb..bukan calang-calang org dia ni...nakal dia ni mmg tak boleh thn-thn lg..tp hati ad taman..apa da..luar nmpk gns giler..gereklah..tp dlm..ayu mcm pondan..huhu..(kutuk habis-habis ni)..ini baru starting..pengenalan..so tht x derlah anda-anda tertanya-tanya..siapakah MOHD AMIRUL SHAFIQ ni..

story betul dia baru nak bermula..time ni nak balik sekolah..so tht aku,apit,wan(jgn tanya siapa) and naz jlnlah sesama nak turun ke bawah..maklum sajalah kelas paling atas..then apit jln sebelah aku..wan jln belakang..naz jln depan...aku n apit ni kat tengah-tengahlah..bodyguard setia kami wan-naz ni guarding kiteorglah..sbb tu sorang jln dpn..sorang jln blkng...lepas itu apit ni mula-mula terpijak kasut naz..then..naz bisinglah..mcm ni dia ckp 'apit!!' then apit ckplah 'sorry-sorry'..lepas itu..agaknya dia syok kot dengar naz ni menjerit..dia pun buat lagi dan lagi..dan naz teruskan menjerit dan jerit benda yg sama..then smpai nak belok tuh..boleh..dia tolak aku..nasib tak tercium lantai koridor yg cantik giler tuh..aku apa lagi..naik hantulah..(tp bukan mcm maya karin jd pontianak tau) aku kejarlah dia...yg si apit ni dah mcm org kena rasuk hantu ablasa...jerit 'CIKGU-CIKGU' mcm lah cikgu dgr..sah-sahlah kat tingkat ats tu tinggal kiteorg aj..pastu wan pun bebellah 'apit kena rasuk-apit kena rasuk'...sampai kat hujung bangunan tuh apit ni melolong tak ingat..tak tgk kiri-kanan langsung..teruskan melolong mcm apa aj..aku pun pukul-pukullah dia..tp tak kena..sedih tak? sedih gila kut..mcm mana nak kena kalau dia dok elak-elak..dengan bingit suara dia lgi..last-last sekali aku dah tak tahu nak buat apa...aku ketuk kepala dia kuat..da tuh dia terus lari mcm kena kejar anjing..aku n naz da ketawa mcm org gila kat situ..lawak gila kut..ad ke lelaki cmm tuh? mcm pondan aj style dia..kalau korang ad sekali sah korang record then msuk utube... sebab mmg lwk giler kut..haha..apit..apit.. nak cari pasal dengan org..tp penakut..ap da..baik ta pyh...

~ASSALAMMUALAIKUM...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...