blowing snowflakes

Friday, July 29, 2011

kanak-kanak bersama syafiq

~assalammualaikum~

amacam tajuk? mengancam tak? mcm tak sgtlah kan..tapi yg pasti pelik..mengancam tapi pelik..nak jugeklah...well..bila da stress mcm-mcm bole happenkan..tapi lain ceritanya aku..aku tak derlah bunuh diri ke..terjun bangunan ke..tapi..aku main kejar-kejar dengan teman yg sudi berkejaran dgn aku..syafiq or nama yg mudah dikenali...APIT..haha...org lain sume tak nak mein kejar-kejar dgn aku..hanya dia yg sudi..sooo..kami pun berkejaranlah....mcm kat tmn bunga..ayoyo sudah..tapi kite main kejar-kejar yg real thp gabanlah..mcm berlari keliling balapan kut..sampai semput-semput bagai...then apit ni cpt mengalah tau...lari da sampai hujung blok bangunan..die penat lah tu..die surrender..aku peduli apa..nak terus berkejaran sbb time ni mmg tgh tension gilerlah..sbb baru keluar makmal sc..haha..plus die slap aku..sebagai balasan aku slap die sebelum masuk makmal..(mmg sengaja cari hal)...then tgh lari tuh ad student 3a belajar kat makmal sebelah..die bole kata kiteorg mcm kanak-kanak...and yet..WHO CARESLAH..janji aku relase tension aku...thnx apit...i love u soooo mmmmmuuuuuccccchhhhh......mmmmuuuuaaaahhhhh!!sayang gilerlah kat boyfie aku yg satu ni....boyfie x semestinyer special kan..so fikir-fikirkan..suka main puzzle ngan korang...bye

~assalammualaikum~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...