blowing snowflakes

Friday, July 1, 2011

gedik-gedik

~assalammualaikum~

tajuk dia nampak macam sinis sikitkan..dyn worry memang sinis pun..tekaan korang memanglah tepat yg amat tepat lg tepat..nak cirita about a person..ok just let a person be L...ok..L ni td kat kelas ble selamba badak air betull..sound aku gedik.. aku teramatlah terasa hati dengan dia..sebab time itu aku tengah sit kat tmpt ddk aku baik-baik aja..aku tak ada pulak terkinja macam anak anjing..tetiba aja nak sound aku gedik..wut the helllah..manusia kan..sibuk ckp dgn org..jga mulut tkut ad hati yg terasa..but then, dia yg ckp entah apa-apa..aku sesungguhnya tak puas hatilah..kalau nak sound bersebab itu tak kisah..but ini sebab satu pun tak dak...apa adak..habuk sajak...sebaiklah..sensitiviti dan kehormatan aku tinggi dekat si L ni..kalau tidak..memang da lama da mulut aku balun dia cukup-cukup..sabar hati tenangkan jiwa ajalah aku tadi..sibuk ckp org gedik..dia tu tak gedik ke? dol..mana tumpahnya nasi kalau tak ke kuah lah weyh...*betul ke ni? hentam sajalah..ok sampai di sini saja...se u oll next..bye..bye..
~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...